Toimitusehdot

Toimituskulut

Toimitusmaksumme ovat seuraavat:

Nouto Ylivieska tai Oulainen 0e

Ylivieskan alue 10e

Oulaisten alue 10€

Merijärvi 15€

Sievi 20e

Alavieska 20e

Tilaaminen ja Toimitus

Toimitus ehtii saman päivän kuljetukseen mikäli tilaus tehdään ennen kello 14.00. Toimituksen kellonaikaa voi toivoa lisätiedoissa. Pyrimme mahdollisuuksien mukaan noudattamaan toivetta. Myös myöhemmän toimituspäivän voi lisätietoihin lisätä.Kuljetamme kukkia joka päivä, pois lukien jouluaatto, joulupäivä ja juhannuspäivä.

Mikäli vastaanottaja ei ole kotona kukkia toimittaessa, pyrimme toimittamaan kukat toisen kerran saman päivän aikana , viimeistään seuraavana päivänä. Mikäli tällöinkään ei vastaanottajaa saada kiinni, hänelle jätetään kirje oveen jossa kerrotaan mistä kukat voi noutaa tai soitetaan ja sovitaan kukkien noudosta. Lämpiminä aikoina kukat voidaan jättää myös oveen. Mikäli asiakas on antanut luvan jättää kukat oveen vastaa hän myös kustannuksista joita lähetyksen katoamisesta aiheutuu.

Postipakettien ehdot alempana.

Jos tilaaja haluaa kukkapaketti tuotteita eri osoitteisiin pitää se tehdä erillisillä tilauksilla.

 

Asiakas (tilaaja) vastaa antamiensa tietojen oikeellisuudesta. Mikäli tilausta ei voida toimittaa virheellisten tietojen vuoksi, Hiitolan kukkatalo ja hautaustoimisto Ay ei palauta tuotteen tai toimituksen hintaa asiakkaalle. Eikä myöskään vastaa muista toimituksen estymisestä aiheutuneista välittömistä tai välillisistä kustannuksista

 

Sivuilla näkyvä tuotevalikoima on esimerkin omainen. Kaikki tuotteet valmistetaan aina tilauksen jälkeen eikä niitä ole valmiina varastossa. Tuotteiden ulkonäössä ja sisällössä saattaa olla eroja koska kausittainen valikoima voi vaihdella suurestikin. Pyrimme aina valmistamaan tilatut tuotteet tuotekuvien mukaisesti. Mikäli vastaavaa tuotetta ei ole varastossa korvataan tuote vastaavan hintaisella, saman tapaisella muulla tuotteella.


Asiakaspalvelu ja takuu

Tilaukset tehdään aina tuoreista ja laadukkaista kukista. Kukat ovat kuitenkin tuoretuotteita ja niiden kestävyys vaihtelee. Mikäli tuote tai toimitus ei ole ollut toimitusehtojemme mukainen, ota ensisijaisesti yhteys asiakaspalveluumme sähköpostilla kukkatalo@hiitolankukkatalo.fi tai soita 08-420777.

Yhteydenottosi pohjalta selvitämme miten tuotteen toimittaminen on sujunut ja olemme sinuun pikaisesti yhteydessä.

Mikäli toimitusprosessissa tai tuotteen laadussa on ollut laatupoikkeama tai virhe, sovimme korvauksesta kanssasi.

Muistathan, että tuoretuotteilla (kukilla) ei ole kuluttajasuojalain mukaista palautusoikeutta. Kukille annetaan kuitenkin tuoreustakuu.

Mikäli kukkien laatu ei vastaa odotuksianne on tuotteesta reklamoitava välittömästi toimituksen jälkeen. Koska kukat ovat elävää materiaalia ei myöhässä saapuvia reklamointeja voida huomioida. Lähtökohtana on, että reklamaatio pitää tehdä 24 h kuluessa kukkien toimituksesta ja toimittaneella

kukkakaupalla on mahdollisuus nähdä reklamoitava tuote.

 

Tilauksen voi peruuttaa veloituksetta jos toimitus ei ole lähtenyt. Tämän jälkeen ei ole kuluttajasuojalain mukaista palautusoikeutta. Peruuttamisesta on ilmoitettava välittömästi puhelinnumeroon 08-420777 tai sähköpostilla osoitteeseen kukkatalo@hiitolankukkatalo.fi

Maksutavat

 

Maksu pankkipainikkeilla

Tästä pääset Checkout- palvelun maksuehdot

Checkout maksunvälityspalvelu välittää maksusi kauppiaalle. Käytössäsi on kaikkien pankkien maksupainikkeet. Checkout on sinulle turvallinen maksutapa. Palvelu on maksulaitoslain siirtymäsäännöksen nojalla merkitty Finanssivalvonnan ylläpitämään maksulaitosrekisteriin. Checkout on Checkout Finland Oy:n (y-tunnus 2196606-6) ylläpitämä palvelu.

Valittuasi maksutavan kauppiaan tarjoamista vaihtoehdoista, maksutapahtuma siirtyy maksutavan järjestelmään. Hyväksyttyäsi maksun ja palattuasi verkkokauppaan, maksu kirjautuu välittömästi suoritetuksi kauppiaalle. Maksu suoritetaan Checkout Finland Oy:n hallinnoimalle tilille, josta se siirretään kauppiaalle. Turvallista, helppoa ja nopeaa!

Maksut luottokorteilla

Maksuja voi tehdä kaikilla Luottokunnan korteilla. Verkkokauppa toimii tuotteiden ja palveluiden markkinoijana ja toimittaa tuotteet ostajalle, sekä hoitaa kauppaan liittyvät lakisääteiset ja itse määrittelemänsä muut velvoitteet. Luottokunnan korteilla (Visa, Visa Electron, Mastercard) tehtävissä maksuissa kauppa syntyy asiakkaan ja Suomen Ostolaskut Oy:n (2284303-3) välille, joka on maksun saaja ja Checkout -palvelun virallinen yhteistyökumppani, ja joka tilittää maksun myöhemmin kauppiaalle. Luottokunnan sopimuskumppani asiassa on Suomen Ostolaskut Oy.

 Everyday-joustoluotto

Saat käyttöösi vähintään 300€:n jatkuvan luoton verkko-ostosten tekemiseen. Sopimus on voimassa toistaiseksi.
Maksutavat:
- Kertasuorituksena:
 Ei lisäkuluja, mikäli ostos maksetaan kokonaisuudessaan eräpäivään mennessä,todellinen vuosikorko tällöin on 0 %.    Eräpäivä seuraavan kuukauden lopussa,keskimäärin 45 pv korotonta maksuaikaa

- Kuukausierissä:
   Minimilyhennys 1/5 laskun loppusummasta, kuitenkin vähintään 20€.   Eräpäivän jälkeen avoimeksi jäävälle saldolle lasketaan kuukausikorkoa 5 %.Tyypillisen 500€:n luottosumman todellinen vuosikorko on 48,52 %.


Tilaukset postituksen kautta:

Toimitustavat

Käytämme lähetysten toimittamiseen Suomen Postia. Tuotteet lähetetään parin seuraavan arkipäivän aikana. Lähetyksen saavuttua noudettavaksi saat saapumisilmoituksen kotiosoitteeseesi. Tuotteet ovat tämän jälkeen välittömästi noudettavissa.
 

Toimituskulut

Toimituksiin lisäämme käsittely- ja postituskulut. Palautuksen tapahtuessa emme palauta toimituskuluja.

Toimitusaika  

Tilaukset pyritään toimittamaan postiin 3 arkipäivän kuluessa tilauspäivästä. Pyrimme poistamaan väliaikaisesti loppuneet tuotteet verkkokaupasta, mutta jos jokin tilaamasi tuote on loppu, ilmoitamme tästä välittömästi.
 

Tuotteen palautus

Kaikista palautuksista on sovittava aina kanssamme etukäteen.
Reklamointiaika tuotteen ostohetkestä on 14 päivää. . Reklamaatio-/ Palautusoikeus lasketaan paketin noutamisesta, paketin palauttamiseen. Näin ollen palautus täytyy tehdä viimeistään 14 päivän sisällä paketin vastaanottamisesta.
Tavoitat meidät parhaiten sähköpostilla osoitteesta kukkatalo@hiitolankukkatalo.fi. Kaupasta noutona tilattujen tuotteiden palautus myymälään.

Pakkaathan tuotteet huolellisesti, erityisesti jos ne ovat helposti särkyviä, mieluiten niihin paketteihin joissa ne ovat saapuneetkin. 
Jos olet jo maksanut palauttamasi tuotteet, muistathan laittaa oheen tilinumerosi IBAN -muodossa, jotta voimme palauttaa maksamasi summan.
Jos olet tehnyt tilauksen JOUSTO-laskulla tai -osamaksulla, informoimme JOUSTOA kun palautus on saapunut myymälään. Erityishuomioitavaa JOUSTO-maksussa: vaikka palauttaisit koko tilauksesi maksettavaksi jää postitusmaksu ja JOUSTO laskutuslisä.

Tuotteiden vaihto HUOMIOTHAN mikäli haluat vaihtaa tilaamasi tuotteen toiseen kokoon tai tuotteeseen on uudesta toimituksesta maksettava postikulut 7,90€
 

Toimituksessa rikkoutuneet lähetykset  
Valitettavasti posti huolellisesta pakkaamisesta huolimatta ei aina onnistu kuljettamaan paketteja ehjänä perille. Tämän takia on hyvä jo lähetystä noudettaessa tarkistaa paketin kunto ja mahdolliset vauriot paketissa.
Mikäli lähetys on vaurioitunut postin kuljetuksessa, tee HETI vahinkoilmoitus postikonttoriisi. Ota myös yhteys meihin kukkatalo@hiitolankukkaalo.fi, niin sovimme uuden tuotteen toimituksesta. Kaikkiin tilauksiin pätee kuluttajasuojalain mukainen seitsemän päivän palautusoikeus avaamattomille pakkauksille.

Mikäli tuote on huonosti pakattu palautettaessa ja se rikkoutuu matkalla, emme palauta rahoja tuotteesta!

Jos kauppasopimusta koskevaa erimielisyyttä ei saada ratkaistuksi osapuolten välisillä neuvotteluilla, kuluttaja voi saattaa asian kuluttajariitalautakunnan (www.kuluttajariita.fi) ratkaistavaksi.

Ennen asian viemistä kuluttajariitalautakunnan käsittelyyn kuluttajan tulee olla yhteydessä maistraattien kuluttajaneuvontaan (www.kuluttajaneuvonta.fi).